Natt håper det blir en litt lettere dag i morgen.

 

 

 

Så var vel tiden kommet til det tidspunktet at jeg burde finne senga, nå er jeg så trøtt av denne dagen at jeg håper jeg får sove fort. Skulle bare mangle for alle de tårene mine har gjort øynene mine slitene, kommer nok til å lese en stund før jeg sovner håper bare jeg ikke sovner med lyset på og boka midt i trynet.

 

Blir det slik så får en bare ta det som det kommer, er jo vant til å lese ett kapitel eller to før jeg kjenner at det bare er å legge den fra meg.

 

Med disse ordene så ønsker jeg deg en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg leste bloggen du hadde skrevet dagen før og skjønner at du er lei deg. Håper dagen i dag er litt bedre da. Er det noe spesielt som har hent siden du er så lei deg hele tiden? Skulle gjerne hjulpet deg, men vet ikke helt hva jeg skal si. Uansett varme hilsninger fra meg.

      1. Ja men det er ikke alt en kan skrive på en åpen blogg, så det får være sånn at en ikke tråkker noen på tærne sånn er det bare.

        Dagen i dag har akkurat startet å den ser ut til å bli bedre ikke veit jeg, er tung i sinnet så man får se.

        Det er greit det.

        Takk for de varme tankene, sorry at jeg svarte så kort.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg