Når noen går så langt som å begå selvmord så blir det mange som lager sine egne tanker om hvorfor.

 

 

Tenk dere om dere som mener og tro at dere veit hvorfor en person går så langt at de klarer å begå ett selvmord, ja noen skjønner sikkert at jeg i kveld også vil prate skrive om Ari Behn igjen  jeg fikk inn en kommentar på mitt forrige innlegg som gjorde at jeg kokte over. Det var ett menneske som mente og vite grunnen til at han tok sitt liv og det skulle liksom være at en flaske vin for 150.000 kroner som han ville ha som var utsolgt som var årsaken, går det virkelig an og være så helt på tynn is som dette menneske var og det som er skrev dette menneske i kommentaren og den står på trykk så dere kan bare gå inn og se.

Jeg vil bare si at ikke lag dere egne bilder der ute for mange tar jo bare å lager det bilde i sitt hode.

 

Når ett menneske har det inne i hodet sitt og hvor vondt det mennesket har og mørke tanker, tenk og vondt han hadde inni seg tenk og klare og bære det inni seg og ikke hadde noen og gå til i en vonde og vanskelige tanker.

 

Det sitter nok mange som har vondt og ikke tørr og si det for det er ikke forståelse for hvordan det er og ha depresjon og når en sitter helt alene med sin dype depresjon, og ikke har noen å prate med og ikke har noen rundt deg som har forståelse for hvordan den som har det vanskelig.

 

Det å gå så langt og ta sitt eget liv er ikke enkelt å forstå hvorfor man gjør det, mange skyver en person som faktisk sier at de faktisk ikke orker mer og ønsker og avslutte livet. Prat med mennesket og få det unna stedet det er på og ikke la dem være alene, det er ikke enkelt å prøve å ta sitt liv jeg har prøvd to ganger men det gikk ikke noen av gangene og det er jeg glad for i dag men der og da så hadde jeg det så vanskelig at jeg så ikke noen annen løsning.

 

Men i dag så har jeg en dyp og ekte  medfølelse med hans tre jenter, og deres mor , hans mamma, pappa og øvrige familie og venner. La han få hvile i fred nå og la familien og vennene hans få ha fred og ro rundt seg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg