Når med bloggere ber om hjelp så hjelper jeg på min måte.

 

 

 

Jeg så ett innlegg i går her på blogg.no som fikk mine tanker i gang, som gjorde meg lettere irritert på det systemet som er her i landet at man må gå så langt at man må sette i gang en spleis for å få det man trenger. Jeg får ikke støttet med penger men jeg kan da dele spleisen hennes, det er den måten jeg kan hjelpe på.

 

Linken til spleisen hennes kommer her: https://spleis.no/project/226611

 

Lag dere en kjempefin dag her regner det men hva gjør vel det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Støtta litt til Spleisen hennes. Er rett og slett horribelt at folk som trenger hjelp fra NAV ikke får det. Det er mange ting som er blitt endret siden 2015. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Å jeg takker for støtten til henne, ja det er helt på jorde eller skal man si at reglene på NAV er fra en annen planet og at folk som virkelig trenger hjelp fra NAV ikke får det.

        Ja det er mange ting som er blitt endret siden den tiden.

        Kvelden blir nok fin den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg