Når det kjæreste du har begynner å bli gammel å har hostet en god stund nå.

 

 

 

Denne lille karen har mistet snart alt av tenner, den siste tiden har han nesten ikke spist noe det er  minst mulig han spiser per dag. Han er veldig glad når vi skal ut på tur, kommer ikke langt før han halter og ikke har det så bra. Han hoster opp mye slim flere ganger om dagen, så jeg begynner og bli bekymret for han skal se det an til tirsdag og se hvordan det går. Håper han blir bedre men jeg skal ikke være egoistisk og tenke på meg selv, han er jo den eneste jeg har igjen her i livet. Hvis han må slippe her i fra så har jeg ingen som trenger meg lenger, jeg må da legge om hele dags rytmen min. Jeg veit at da først kommer sorgen som jeg aldri kom til, og så blir det dobbelt opp så dette kan bli vanskelig når den dagen kommer håper det går en stund til.

 

Skal ta kontakt med dyrlegen kanskje i morgen eller på tirsdag, får se hvordan det går med han lille god gutten min Elvis.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Håper han “bare” er forkjøla -et drittvær og tid for snufsing for både to- og firbeinte.

      Helt grusomt å tenke på at dyra forlater oss en gang. Men sånn er det jo.

      Goa nattå t begge to 👩‍🦳 🐕

      1. Ja jeg håper jo på det jeg også. Ja det er faktisk helt forferdelig for de er jo som et familiemedlem disse dyra våre.

        Ønsker deg og pus en riktig god natt.

        Klem fra meg og Elvis til deg og pus.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg