Når det gjelder den digitale verdenen så er jeg veldig sen.

 

 

 

Jeg skrev om ett dilema i går når det gjelder hørsel å det å ikke få med seg hva folk snakker om når de har munnbind på, jeg hadde ett spørsmål til en apoteker om noen medisiner svaret fikk jeg ikke med meg.

 

En ting er sikkert at jeg har noen gode lesere som sa at jeg kunne se det på nettsiden Helse Norge , har nå vært der inne å fått svar på det jeg lurte på så tusen takk til dere som sa at jeg kunne gå inn der.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hei
      Data verden er ikke så enkel bestandig.
      Mye å sette seg inn i.
      Mye som en kan finne ut ved å Google.
      Bruker mye Google.
      Ha en god natt.
      Klem

      1. Ja men akkurat det jeg hadde problemer med var at jeg faktisk ikke hørte det denne karen sa, men jeg fikk tips om en side av en av mine lesere så nå har jeg skjønt det.

        Kan google på mye men da må en jo vite hva en skal google etter.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. HelseNorge er nyttig. Pleier alltid å sjekke medisiner hva man er fri for og trenger. Er en enkel side og finne fram i. Hater når folk mumler bak disken. Er helt unødvendig spør du meg. God natt sov godt. Klem fra meg til deg.

      1. Ja den er veldig god den siden, der fikk jeg svar på alt jeg lurte på og mer til.

        Ja det er så vanskelig når de mumler i barten de ikke har og har munnbind på i tillegg.

        Ønsker deg en riktig god natt og sov godt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg