Når alt går som det går, har hatt en slik dag i dag.

 

 

 

Noen dager kan være slik at ingenting blir som man har planlagt, jeg har hatt en slik dag i dag hadde noen små planer for dagen men det er ikke gjennomført sånn kan det gå. Jeg hadde store planer om å gå meg en lang tur, men så kom tannverken snikende og jeg orket faktisk ikke for med tannverken kom også hodepinen sånn kan det gå. Jeg ble liggende på sofaen mer eller mindre hele dagen, jeg gikk en tur opp til venninnen min og ordnet litt for henne som og handle for henne. Men på vei hjem så startet smerte helvete i kjeften og i topplokket, så da var det bare å komme seg hjem og bli der for jeg orker ikke å være blant altfor mye folk.

 

Men nå er det vel på tide å sette i gang med middagen for nå er jeg sulten, det er lenge mellom hver gang jeg er det da. Har bare ikke orket å spise noe enda så nå er det nok på tide, blir ikke så avansert i dag hadde planer om å lage meg en slik byggotto men det blir nok tomat suppe meg byggryn er jo godt og mettende det også gidder ikke å måtte vente lenge på at maten skal bli ferdig.

 

Så blir det tv og blogglesing for der har jeg også en del å ta igjen ja hele denne dagen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ønsker deg en god bedring. Håper formen er bedre i dag. Jeg orker ikke styre med byggryn siden det tar evigheter. Kjøleskapsgrøt er bedre og lettvint. Ble ikke noe av min plan til butikken i går og mannen dro alene.
      Fikk med meg Sommerhytta i går. Neste år kommer programmet med ny programleder. Klem til deg fra meg.

      1. Bedringen er der den litt mindre tannverk i dag og hodepina er nesten borte. Byggryna kokte jeg i 20 minutter så kokte jeg tomatsuppa sammen med dem de siste ti femten minuttene så var middagen ferdig den. Har kjøleskapsgrøt hver morgen det er godt det og lettvint. Ja noen ganger går ikke alt etter planen men da er det godt at mannen din kunne dra i butikken da.

        Fikk med meg sommerhytta i går jeg også, har fått med meg at det blir ny programleder blir fint med noen nye.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg