Naboer er kjekt å ha, men bråkete naboer er ikke så kult.

 

 

 

Jeg er glad for å ha gode naboer men det bråkete menneske som driver på akkurat nå, han driver nå ett diskotek under meg og driver med snekkerarbeid med alt av maskiner som bråker noe så forferdelig og han skrur jo opp musikken utfra hvilken maskin han skal bruke ikke mye moro å høre på og skal se på tv på samme tid.

 

Han kjøpte leiligheten under meg i mai 2017 og har knapt gjort noe før nå, jo det første året så jobbet han med den i to måneder og så har han bare vært innom for og feste og bråke til langt på natt. Uten å ta hensyn til at det bor andre her, han kunne vel gjort seg ferdig med arbeidet der nede med en gang han som er snekker av yrke.

 

Men nei da han var ikke innom leiligheten mer en ett par ganger i 2018/2019 da også for å bråke å ha fester, jeg ville ha blitt ferdig med oppgraderingene i leiligheten med en gang slik at jeg kunne ha flyttet inn jeg da. Og det går vel ett år til før han blir ferdig skulle nesten ha søk om sinnasnekkeren kunne komme til han så han ble ferdig en gang for det er faktisk uholdbart for andre å leve under slike forhold.

 

 

Får bare håpe at han avslutter før klokken 22.00 for da skal det være ro her i borrettslaget ut fra husreglene her, tror ikke han kan lese for det har han aldri tatt hensyn til før så det gjør han nok ikke.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er utrolig kjedelig, han reiste igjen for en time siden så nå er det ro og orden her. Ja du sier noe der og han har vist en utrolig kort og liten nesetipp, for han ser kun seg selv og ingen andre og tror at ingen kommer til å si noen ting til styret men nå er jeg gått lei av det bråket.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg