Nå våger jeg meg inn igjen for en liten oppdatering.

 

 

 

Sånn da våger jeg meg inn her med en liten oppdatering om de siste to dagene, har ikke gjort så veldig mye som jeg KAN skrive om uten å få pes for det.

 

I går så var jeg til psykologen som noen mener bare er tull og gå til, sånn ser ikke jeg det for han og jeg får ryddet veldig i alle tanker som kverner rundt og opptar plass i hodet og da blir alt veldig vanskelig og vondt verre for å si det sånn.

 

I dag har jeg brukt mye av dagen ute på tur, fant noen tomflasker som jeg skal samle opp til mandagen igjen. Var også oppe hos venninnen min en tur var og handlet for henne, så satt vi og skravlet over en kopp kaffe eller to.

 

Nå skal jeg sette meg til å glo på tv og bare nyte kvelden.

 

Lag dere en fin kveld folkens.

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Herlig – bra du kommer med litt oppdateringer og skriver det du har lyst til..Skal lese litt jeg og så er det kvelden her.
      Gode klem..

      1. Ja nå blir det oppdatering hver dag og jeg skriver det jeg har lyst til. Ble ikke så mye tv titting på meg var så trøtt at jeg sovnet fra hele fjernsynet.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så flott at du var hos psykologen i går. Godt å få sortert tanker. Det er ikke tull å gå til psykolog, jeg tror du har god nytte av de timene. Bry deg ikke om alle som alltid vet best. Du vet hva som er bra for deg.

      1. Ja det var godt å få sortert litt opp i tankene, for ellers så hadde det blitt noe fullt i hodet. Jeg fortsetter som jeg pleier, skal ikke bry meg om disse som tror hva som er best for meg og alle andre for det veit vi selv.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Kjære Aud Marit
      Du trenger ikke å høre på de som kritiserer deg for alle dine valg. Hev hodet. Du har all rett til å leve ditt liv sånn som du vil. Jeg synes det er supert at du prioriterer å gå til psykolog. Å få hjelp til å få det bedre med seg selv er viktig for din hverdag og veien videre. Fortsett å blogge om det du vil, og du trenger ikke unnskylde deg! Ha en fin kveld. Det fortjener du.

      1. Er ikke alltid like lett og ikke høre på dem, jeg skal heve hodet så godt det går.
        Jeg skal fortsette å blogge som jeg pleier, for denne bloggen handler om mitt liv på godt og vondt.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Fint at du går til psykologen og får hjelp. Det offentlige tilbudet er det lang ventetid. Kjerringtanker har skrevet et fint innlegg om dette.
      Man skriver det man vil skrive på godt og vondt, og slike kommentarer som er usmakelige er bare å slette og ikke svare på.
      Ha en fin kveld, og jeg skal se litt på løpet til Jacob Ingebrigtsen på NRK. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er godt og få hjelp og få sortere disse tankene, det offentlige er det lang og vond ventetid. Jeg så det og leste det fine innlegget godt skrevet.
        Ja slike kommentarer kan bli postet men ikke besvart fra meg eller rett og slett slettet.
        Så ikke på det løpet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg