Nå starter dagen med en tur for min del.

 

 

 

 

Nå skal jeg starte dagen med en tur som jeg pleier, har ingen planer for turen bare gå sånn at jeg får litt kjølig frisk luft mellom ørene er jo ikke direkte kaldt ute for det nærmer seg 5 grader ute. Er jo deilig det å få luftet ut tankene jeg sitter med i hodet i dag, det å komme seg ut på tur er jo sunt for både kropp og sjel jeg får jo beveget meg og frisk luft er også bra for alle.

 

Er du frustrert og kommer ut i skogen og langt fra folk så kan du skrike i skogen og se om du får svar, jeg pleier og gjøre det når jeg veit det ikke er noen tilstede for jeg vil ikke ha svar på min frustrasjon jeg vil bare få den ut og bli ferdig med den haha. Det er sikkert flere enn meg som har det sånn så jeg skal ikke klage mer om det, men jeg savner å ha noen som jeg kan kalle meg nære men det har jeg ikke savner faktisk Elvis den hunden jeg hadde for noen år siden. Men jeg skal ikke ha noen ny for det har jeg ikke råd til, må jo prioritere hva man kan å ikke kan ha kanskje jeg skal skaffe meg en gullfisk i en bolle sånn at jeg har noen å prate med om kveldene det er noe jeg faktisk savner.

 

Lag dere en fin dag det skal jeg gjøre så godt jeg kan i alle fall, da sier jeg som jeg pleier gjør ting så godt du kan bedre får du ikke gjort det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei! Det er så hyggelig når du legger ut bilder fra Kongsberg. Jeg, og mange med meg, er ikke kjent i den lille byen din. Jeg lurer på om du kunne skrive hvor bildet er tatt/ hva det er, og kanskje litt om stedet eller tingen du tar bilde av. Det hadde vært fint å lese om! God helg. Klem fra Birgitte

      1. Takk for tipset det var noe jeg ikke har tenkt på, det skal jeg ta med meg sånn at jeg skal bruke tipset.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg har venninnen min på dagtid, det er på kveld og natt som alle disse vonde tankene kommer da er jeg helt alene. Jo jeg kan prate om det meste til henne men kan jo ikke plage henne med alle mine tanker hun har nok med seg selv.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er pyton å føle seg ensom og ikke ha noen å prate med altså! Jeg er jo også mye aleine – og vet du – jeg har to gullfisker…..! Prater med dem – og med meg sjøl! Så kan jeg jo til nød ringe dattera mi, men gjør lissom ikke det på kveld eller nattestid da! Syns du skal begynne å lufte flere tanker med oss jeg – men da må du sile bort nettrolla så de ikke tar piffen fra deg! God klem til Kongsberg på kvelden <3

      1. Ja det er ikke mye moro og føle seg ensom og ha mange tanker på samme tid, kanskje jeg skal skaffe meg en gullfisk å prate med for her i huset er det så lytt at naboene hører hva jeg sier hvis jeg snakker med meg selv.

        Ja jeg kan jo lufte flere tanker her inne, nettrollene veit jeg ikke hvordan jeg får silt ut/bort så de får jeg bare leve med.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg å takk for klemmen fra deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg