Nå som jeg har så mange som leser bloggen, så tar jeg en klikk, klikk i kveld også.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Ja jeg griper sjansen på å bruke en klikk, klikk sånn at jeg kan tjene noen ekstra kroner på bloggen min, dere som har fulgt meg over tid veit hva dere skal gjøre dere som er nye så er det bare å trykke på bildene nederst i innlegget hvis dere ønsker det da er ca en krone som jeg tjener pr klikk.

 

Er jo slik jeg tjener noen kroner pluss alle klikkene på selve bloggen da, bare ville forklare til alle dere nye hvordan det fungerer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Better Bodies//Adidas//ICANIWILL//SuperDry

2 kommentarer
      1. Ja gjett om jeg var overrasket over at jeg fortsatt var blant de 20 øverste med så mange lesere bare ved egen hjelp. Takk for at du har klikket.

        Du har da også vært høyt oppe på lista nå de siste dagene ser jeg, så gratulere til deg også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg