Nå skal jeg ut på første tur i dag.

 

 

 

 

I dag tar jeg livet med ro selv om det er fredag, skal ta noen småturer i mitt nærområde orker ikke så mye mer enn det. Kroppen spiller ikke på lag med meg i dag så det er bare å ta det med ro i varmen, ja sånn kan det gå noen dager men jeg får ta det som det kommer for det kan jo bare gå  en vei å det er oppover og fram.

 

Startet dagen her med en kopp kaffe og en bolle kjøleskapsgrøt, så da har jeg i allefall fått litt i skrotten så jeg kan klare å starte dagen på. Det er en varm og solrik dag her i Kongsberg så da holder jeg meg her, hadde jo noen planer for dagen men de får jeg ta en annen dag sånn er det bare når kroppen ikke spiller på lag med deg.

 

Jeg skal i allefall en tur ned til byen eller to for å se etter tomflasker og annet folkeliv, det er det mye av nå om dagen så det er bare å titte rundt for det koster jo ikke noen ting. Kan jo hende det blir litt bilder, det veit jeg ikke før dagen er over så det får jeg se i kveld kan jo skje at det kommer ett nytt bilde eller to.

 

 

Lag dere en fin dag da folkens med eller uten fint vær.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Grått her nord, men ikke så kaldt. Ikke alltid kroppen spiller på lag med meg heller. Men i dag er det husvask her, og jeg tar små pauser innimellom. Du får nyte turen og det dukker nok opp et flott motiv som du kan ta bilde av. Klem til deg fra meg som har en liten vaskepause.

      1. Her er det varmt og solen skinner, i morgen skal jeg ta bilde av speilkirken her i Kongsberg.

        Nei kroppen spilte ikke på lag i det hele tatt så det ble med en tur opp til venninnen min og hjem igjen, så ble det å slappe av blir vel en tur senere i kveld kanskje.

        Ønsker deg en kjempefin kveld, nå skal jeg se på sommershow fra Telemark det er fra Bø sommerland som jeg var med gutta den 16 juni.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg