Nå skal jeg ta meg en cowboystrekk.

 

 

 

 

Når man får ikke får sove på natten så skal jeg nå ta en cowboystrekk sånn at jeg får sovet litt, er så sliten at nå fortjener jeg det helt utrolig. Og så får vi se hvordan det går utover kvelden med ett innlegg til for jeg må jobbe på så jeg kommer meg opp og fram og blir liggende der opp, så vi får vente og se hvordan det går over tid. Det er ikke enkelt å være blogger, og med min flaks så er det bare ett blaff nå men jeg håper ikke det er sånn det er.

 

 

Har jo vært oppe siden 05.30 så jeg har vært ute på en liten morgentur, mens jeg var ute og gikk den turen så ringte venninnen min å hun lurte på om jeg ville ha kaffekopp og skravle litt så måtte hun ha noe i butikken. Å det var noe jeg ønsket for jeg måtte ha noe i butikken selv også, så da fikk jeg slått to fluer i en smekk.

 

 

Håper dere får en fin ettermiddag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Virkelig artig at du har kommet deg opp på listen på bloggen. Du skriver med hjerte og sjel og sånn liker jeg også og lese. Ikke bare at alt er en glorie hver dag men skriver om virkeligheten som ikke alltid er like god. Tror nok mange burde tenke seg om når dem leser din blogg og ser hva du sliter med og noen må både sminke og ta på seg fine klær for og legge ut innlegg. Stå på du og det fortjener du virkelig.😊 Snill tror jeg du er da du fremsmakker andre som også ligger høyt på lista som ikke er like interessante og lese. Hurra for deg Aud Marit. 😊🌹🌹

      1. Jeg er ikke den typen som liker å sminke meg, naturlig er mye bedre hvorfor skal en vise fram en hverdag som ikke stemmer med virkeligheten, her på min blogg så vises en hverdag på godt og vondt slik hverdagen er for flere enn bare meg.

        Jeg framsnakker de som jeg mener virkelig fortjener det og det er faktisk mange her inne som fortjener det om de ligger langt nede eller høyt oppe på listene, slik er jeg bare skrudd sammen ser jeg ut i fra ett innlegg at de fortjener litt omtanke fra noen så kommer det et framsnakk innlegg fra meg .

        Tusen takk for en kjempe fin kommentar fra deg

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg