Nå skal jeg se om man kan få seg noen timers søvn, men det hører det ikke ut til at man ikke skal kunne.

 

 

 

 

Det er ikke enkelt å få sove i dette huset for her pågår festen enda, i morgen den dag skal jeg sende et skriv til styret at det er bråk enda. Å ta hensyn det kan de vist ikke de klager på at han ved siden av dem bråker men så bråker de enda verre selv, jeg skal gå ned å si i fra til dem først får håpe det hjelper men det har jeg liten tro på men nå er nok nok for min del.

 

Nå skal jeg kneble beinhaugen å ta en titt på baksiden av øyenlokkene og håpe på noen timers søvn, etter at jeg har snakket til dem som bor under min nabo som bråker helt for jævlig.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg