Nå skal jeg se om jeg får noen timer på øyet, er nok litt varmt men det får gå.

 

 

 

Nå skal jeg legge meg og se om jeg kan få noen timers søvn, men varmen kan jo sette en stopper for det for i min leilighet så er det over 27 grader så det er bare å håpe  at jeg får sove allikevel.

 

Nå skal jeg i allefall krype under dynetrekket og gjøre ett forsøk på å få det til, sånn er det bare og det er jo ikke jeg som sliter med å få nok søvn om nettene men det er en mager trøst for meg der å da.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg