Nå skal jeg legge meg på sofaen og se på tv.

 

 

 

Da er jeg inne igjen etter morgenturen så nå skal jeg legge meg på sofaen og se på tv, det ender alltid opp med at jeg sovner men det gjør ingenting. Den som sover synder ikke syntes jeg er et godt ordtak, får man ikke nok søvn om natten må man jo ta dagen til hjelp.

 

Det var en fin morgentur med mye frisk luft og det er jo godt både for kropp og skjel, det er ikke farlig og bevege seg ut en til tre ganger om dagen det å gå på tur skulle ha vært på resept og gratis er det også. Det er greit at det er gratis og gå tur og samtidig kunne tjene penger på det, hva er det som gjør at jeg alltid finner penger hver gang jeg er ute på tur på vei hjem i dag så fant jeg 50 euro pluss 200 norske kroner og en del tomflasker/bokser. Euroen må jeg til Drammen for å få vekslet til norske kroner, jeg får spare dem til jeg finner mer annens lands valuta så det blir litt mer ut av det ettersom jeg må ta toget fram og tilbake og det koster penger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg