Nå skal jeg krype til sengs snart.

Reklame | Cubus.

 

 

 

Nå er tiden snart inne for å finne veien inn på soverommet, krype godt innunder dyna lese litt i en bok. Så er det bare å prøve å finne litt roen for å kunne klare å sovne, noen ganger er det litt vanskelig men det pleier som oftest å gå bra til slutt og sovne. Det håper jeg på i kveld også, hvis ikke så kan det hende at det kommer flere innlegg isteden.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt, legger ved nattøy både til han og henne store og små.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

BABY//DETAILS//GIRLS SMALL//CUBUS//DETAILS//DETAILS

2 kommentarer
      1. Jeg leste litt i en bok og sovnet som en sten og det var godt, jeg husker ikke hva jeg leste så det får jeg lese en gang til i kveld.

        Ønsker deg en riktig fin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg