Nå skal jeg gå meg en morgentur.

Reklame | Bubbleroom.

 

 

 

Nå skal jeg snart ut å gå meg en liten tur på formiddagen, for nå er været sånn passe det regner i alle fall ikke så da ligger mulighetene der framfor meg. Er ikke det at jeg må ut å gå men jeg vill ut å gå, så jeg kanskje får ryddet opp litt i tankene mine om meg selv for de er ikke gode om dagen.

 

Blir ingen lang tur men en liten har jeg bare godt av, det å ta på seg ett par sko å en jakke sånn at en ikke fryser. Så er det å gå en tur sundt både for kropp og skjel, en får ryddet litt oppe i topplokket å på samme tid få litt trim. Blir man sittende inne så blir man jo formet etter stolen man sitter i, jeg blir stiv og støl og smertene kommer å tar meg sånn er det bare med den saken.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

ONLY//Bianco//VILA

2 kommentarer
    1. Klikket som vanlig sånn at du skal få deg kamera til bursdag/jul. Tenker at du får pengene snart! Flott at været var bedre og at det ble en liten tur på deg! Nydelig vær her nå, men tenker det kommer nok regn før eller siden om det ikke da kommer snø. Man kan aldri vite. Jeg har strikket ferdig et par votter og de er tovet i maskinen. Det ble veldig bra. Begynte på et nytt par i julerødt, vinrødt og hvitt i Mariusmønster. Tenker det blir bra. Er lettvint med små prosjekter i stedet for store.
      Ha en fin kveld med gode tv opplevelser av både Sommerhytta og Farmen. Klem fra meg til deg.

      1. Takk for klikkene det blir nok kamera på meg, ja de kommer nok snart får bare være tålmodig.

        Det ble tur på meg som ble stoppet av vannet elva hadde tatt veien jeg hadde tenkt å gå, så begynte det å regne igjen når jeg var på vei hjem.

        Så bra med hjemmestrikkede votter i ull, de som får det er heldige.

        Bra med lette prosjekter i høstmørket, fint at du har fint vær for man veit aldri når vinterværet setter inn.

        Ønsker deg også en kjempefin onsdagskveld, med sommerhytta og farmen. Jeg gleder meg til i morgenkveld for da skal fotball gutta våre spile mot Serbia.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg