Nå skal jeg gå av gårde med tomflaskene fra helgen og fram til nå, har jo funnet en del.

 

 

 

Ja må faktisk få dem ut av huset å få pantet det jeg fant lørdag , søndag, i går og i dag. Ja for i morgen starter jazzen og da blir det mye tomflasker å finne, så da er det best å få pantet dem jeg har funnet alt for jeg har ikke så stor bod at jeg får plass til alt jeg finner framt til lørdag/søndag fra i morgen.

 

Kommer mer om dagen senere i kveld.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg