Nå skal det bli godt med noen hverdager igjen.

 

 

 

Skal bli bra med noen hverdager igjen nå for det har vært noen late dager, ja det har vært kjempe godt med noen slike dager også men da kommer alle tankene. Nå har jeg funnet en måte som kan gjøre noen av dem til noe positivt, ikke alle men noen av dem de fleste faktisk har hatt mye å tenke igjennom disse dagene. Å det jeg kom fram til er å ta seg tid å faktisk tenke igjennom dem og gråte en liten skvett hvis det blir for vanskelig å komme igjennom dem, å skrive dem ned å faktisk ta dem fram igjen ved en annen anledning da kan det jo hende at du ser på dem med andre øyne. Når du har tenkt igjennom dem så riv dem i stykker å si til deg selv at du er da mye bedre enn dette, ja det har vært en tanke prosess men godt. Så nå skal det faktisk bli godt med tre hverdager før nyttårsaften, så starter jeg det nye året med ny giv å andre tanker på meg og mitt liv og endre det som endres kan.

 

 

Ingen problemer er større enn at de kan løses.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg