Nå når solen går ned så skal jeg ut og samle tomflasker.

 

 

 

 

 

Ja jeg skal ut og lete etter tomflasker når solen er gått ned for da er det ikke fult så varmt, for akkurat nå så er det uholdbart ja en må samle tomflasker for å kunne leve her i landet for det er blitt så utrolig dyrt alt mulig. Jeg har funnet en del tomflasker på dagtid i dag også nesten to poser og det var bra det, har nå båret ned to søppelsekker fulle av tomflasker så nå mangler jeg en til to sekker for å gå å pante dem da blir det en del penger av dem.

 

Blir spennende å se hvor mye det blir i slutten av måneden, for jeg samler i en måned av gangen for å kunne pante det en gang i måneden er spennende og moro å se.

 

Og det blir da pluss på konto i slutten av måneden hvis man samler og går i butikken og panter en gang i måneden, det blir en del ut av det og er godt er ikke mye i pluss men på pluss siden og det er godt for jeg har jo vært vant til minus bestandig så da er det veldig gøy å ha pluss med en hundre lapp i slutten av måneden.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja jeg skal ut å pante på mandag for da tar jeg uke handelen min, og det kommer ikke til å bli noen kroner det er ca 200 i hver søppelsekk så det kommer til å bli en hel del kroner. Ja maten har blitt utrolig dyr men jeg har holdt meg til 300 kroner i uka i matbudsjett, det går akkurat denne på ukensbudsjettet men det blir jo litt snaut noen ganger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg