Nå må jeg ut en tur, er levelige temperatur ute nå til å gå en tur.

 

 

 

Ja nå skal jeg på en liten tur ut for nå er det levelig å bevege seg ute, temperaturen nå er 23 grader og klokken er 22.21 så det er blitt sene kvelden men hva gjør vel det. Skal ut å se etter tomflasker, får håpe jeg finner noen få sånn at jeg kan fylle sekken innen torsdag som er siste dagen denne måneden har bestemt meg for å pante en gang i måneden.

 

I dag så har det vært helt uholdbart varmt ute, skal jo ikke klage for nå er det vist meldt regn mer eller mindre hele neste uke med fare for lyn og torden også men været er jo en av de tingene vi ikke får gjort noe med.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt når tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Var varmt her og, 30g I skyggen, er ikke vanlig det her ved stavanger, håper du fant masse flasker, klem fra meg

      1. Varmt ja og det er det i dag også, nei det er ikke helt vanlig i Stavanger nei. Her blir det veldig varmt om sommeren så blir det varmt her i Kongsberg. Jeg har funnet noen flasker i løpet av denne uka, så da veit jeg at det går å finne flasker.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Aud- Marit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg