Nå kommer innlegget om hvem jeg har trukket og rekkefølgen alle får en omtale, var tre som melte seg på ukensblogg.

 

 

 

 

 

Blogg nr 1: Hun som skriver og eier denne bloggen er ei dame fra Fredrikstad. Hun er en allsidig dame med mange interesser. Mat, håndarbeid, reiser, turgåing, loppis, hage og mye mer. Hun skriver veldig fine og varierte innlegg har også veldig mange fine bilder som skildrer turene hun er på sammen med en veldig god tekst, hun skriver så levende at en skulle tro at en var med på turen bildene gjør også sitt i dette at man tro at en er med. Jeg leser bloggen hennes hver dag opptil flere ganger dagen, har du ikke vært innom så kan du stikke innom her: http://solliv.blogg.no .

 

Blogg nr 2: Hun som skriver og eier denne bloggen kommer fra en liten kommune nord for Kristiansund, hun blogger om sine tanker og det livet har å by på både på godt og vondt. Hun har en kjempefin blogg som jeg leste for første gang denne uken, hunskriver rett fra leveren har mange fine bilder. Dette er en blogg som jeg har lest hver dag denne uka, har du ikke vært innom den så har du muligheten her: http://bforb.blogg.no

 

 

Blogg nr 3: Hun er ei dame som skriver om friluftsliv= skogsturer, fotografering og å nyte naturen. Hun skriver veldig godt og bildene er helt utsøkt vakre, bildene og tekstene er så levende at en skulle tro at en er med på hennes turer. Jeg er innom hennes blogg nesten hver dag, og har du ikke vært innom så ta en titt innom her: http://utifriluft.blogg.no

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake, stikk gjerne innom bloggene ovenfor også.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Næmmen så koselig sagt. Dette varmet langt inne i sjelen min…Tuuusen takk og fin kveld videre. Flott skrevet om de 2 andre bloggerne også! 🙂

      1. Det var fint at det traff jeg skrev det rett fra hjertet, bare koselig ønsker deg en fin lørdagskveld.

        Jeg liker og fremheve andre for det gjør meg glad.

    2. Tusen takk, så koselige ord og så fint du tok deg tid til å besøke bloggen min. Dette setter jeg veldig god pris på. Ønsker deg en nydelig søndagskveld <3.

      1. Det er da bare koselig det, din blogg er nå en av mine faste blogger jeg er innom hver dag. Jeg liker bloggen din kjempe godt.

        Jeg ønsker deg en kjempe fin søndagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg