Nå kommer det noe som jeg lovet jeg aldri skulle skrive om lenger.

 

 

 

Ja det klarte jeg ikke å holde for nå er jeg regelrett forbanna, jeg skulle ut for å ta helge handelen i dag men så var jeg så smart at jeg gikk innom nettbanken først. Og der var det trukke gebyrer i dag jeg skjønner ikke det for de trekker jo det i slutten av måneden disse prisbelagte tjenester, men det var trukket i dag så der var det ikke noe å handle for trekker de to ganger i måneden nå. Så det blir ikke noe helgehandel her, så nå er det bare å vente til om mandagen ja det får bare gå det også sånn er det bare.

 

Jeg måtte bare få det ut så ikke se på dette som noe annet enn morgengruff for det er det det er, morgengruff fru blom jeg er forbanna men slik er det bare.

 

Lag dere en kjempefin dag i solen alle.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Er ergerlig alltså. Måtte sjekke nettbanken og ei regning som jeg har betalt. Vet ikke hva de tuller med. Lykke til på medisinsk yoga, og god bedring til ryggen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er forferdelig ergerlig. Nei jeg veit heller ikke hva de tuller med, regner med at de trekker slike gebyrer igjen den 30 april også. Det gikk fint på medisinsk yoga ryggen den får jeg bare leve med.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg