Nå kommer det noe dere sikkert viste om meg, er lenge siden jeg skrev om det.

 

 

 

 

Jeg har ett tema som heter noe dere ikke viste om meg, i dag skal jeg gjøre en vri på det og skrive om noe jeg har drømt om å gjøre. Og om tre år så kan den drømmen bli realisert for meg, jeg driver nå å sparer til en tur til nordnorge med siste stopp før jeg tar returen hjem er mitt barndoms paradis som er Vardø.

 

Og det er jo bare å spare er det noen som sikkert mener men det er ikke enkelt på det lille jeg har, men jeg skal klare å komme i mål jeg har jo tre år på meg fra i dag jeg har startet fast sparing i fond er ikke den største summen jeg setter inn en gang i måneden som er den 15 i måneden men hundre kroner er hundre kroner og i fond kan jo dette bli en del på tre år. Det er penger jeg ikke kan røre på annet enn å bytte fond eller sette inn mer, gjør ikke det hver måned men det veit jeg ikke enda for juli var den første faste innskuddet så til nå er det to hundre på det fondet.

 

Som jeg pleier å si alle monner drar ett stort lass i riktig retning, ja til målet jeg drømmer om sånn er det bare.

 

Har du noen drømmer du ønsker å realisere?

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Lykke til med målet ditt! (om jeg titter innom når du har reklame prøver jeg å huske å klikke på den – alle monner drar 😉)
      Jeg sparer til/har et mål om småbruk – det tar også litt tid, men snart kanskje?

      1. Jeg klikker også på dine reklamer for da kan du også tjene noen kroner på det, og nå i juli så kan det lønne seg med å bruke reklame litt ofte for hvis du/jeg når 500 kroner på det så får vi en sommerbonus på samme sum fikk mail om det fra Metapic.

        Det var ett fint mål du hadde der om småbruk, det koster en del så det har og er mye du må spare opp der.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Jeg krysser fingrene for at du når bonusen! (jeg vet jeg ikke gjør det og det er greit) Et småbruk er ikke billig og jeg har allerede spart i mange år, men det går fremover 🙂

          1. Det første trinnet når jeg nok for der mangler jeg 140 klikk og det går nok til siste i juli. Skulle ønske du også hadde kommet ditt opp. Nei ett småbruk er dyrt, ja det går nok framover håper du snart er i mål det er jo ett så fint mål du har så stå på.

            Ønsker deg en kjempefin dag.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg