Nå kan julefreden senke seg så mye den vil.

 

 

 

Sånn nå kan julefreden senke seg så mye den vil for meg, jeg er helt ferdig med julen nå er det bare å tine opp kjøttdeigen. Tror jeg har alt det andre til taco julematen min i hus og det jeg ikke har det har jeg ikke, sånn er det bare og julaften er jo på fredag og da passer det med taco fant jeg ut da. Her er det jul på lavbudsjett som jeg bestemte meg for for lenge siden, skal ikke bruke mer enn 300 kroner på mat til jul og det har jeg klart og det er godt.

Skal jo også leve etter jul og nyttår så da får man følge budsjettet om det er høytid eller ikke, kan ikke bruke flere tusen på en jule og nyttårshelg sånn er det bare.

Nei nå får jeg slutte og sutre jeg har alt jeg trenger og da er det bare å la julefreden senke seg, stress og hastverk er bortkasta og ikke helsemessig forsvarlig så ta det med ro julen kommer i morgen om du vil eller ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Julen blir fin den er jo takk og lov bare en vanlig langhelg. Det nye året kommer med blanke ark blir spennende å se hva det bringer.

        Ønsker deg og dine en kjempefin og fredelig jul og ett fortryllende godt nytt år.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Hvis det er Taco du hadde lyst på til middag på julaften så er vel det helt greit. Er de som spiser Grandiosa også.
      Fortsatt god jul til deg.

      1. Ja det var taco jeg hadde lyst på og spiste på julaftens middag, det er mange år jeg hadde pizza på julaften men ikke i år stekovnen virker ikke men det gjør platene så det var litt vanskelig og steke pizzaen i stekepanna haha.

        Ønsker deg fortsatt en riktig god jul.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg