Nå kan jeg planlegge og spare til tur med det i mente at jeg drar i november.

 

 

 

 

Og med planlegging og sparing så mener jeg planlegge sparingen, slik at det bare skal bruke penger til mat i uka ikke noe kos bare mat.

 

Blir ikke noe utenom bruk av penger bare spare, kose meg det skal jo gjøres på turen. Ja sånn som livet har blitt på alle plan ja ikke minst økonomisk, så må man velge ferietur eller kos her hjemme jeg velger ferietur og det blir det i november.  Første sparemål er flybillettene  så kommer lommepenger, og så er det mye annet som må planlegges men det kommer jeg tilbake til senere.

 

 

Så ja nå skal det bli mye aksjon på sparekontoen ja øke den, og lite nytelse og kos i livet men det er jeg forbrett på sånn er det bare. Ingen kafe besøk eller noe ekstra til kos i helger eller hverdagskos, samle tomflasker og gå hjelpe andre sånn at jeg sper på ferietur budsjettet.

 

Gleder meg til jeg setter meg på flyet og når jeg setter føttene mine på spansk jord i november, det er ett avbrekk fra hverdagen som jeg selv syntes jeg fortjener.

 

 

Lag dere en kjempefin dag da folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg