Nå har vi hatt en god forsmak på sommeren håper den holder til over pinsen.

 

 

 

 

I dag har det vært en kjempe fin dag med sol og varme ja det har faktisk vært over 20 grader og det er kjempe godt, får håpe det holder ut pinsehelgen helst litt lenger. For når det er så fint vær så er jeg mye mer ute på tur i skog og mark, da blir ikke hverdagen så veldig lang og trist som den har vært i den tiden vi har bak oss.

 

I dag så har jeg vært ute nesten hele dagen jeg gikk tur til den faste badeplassen jeg og Elvis brukte mye i fjor sommer, nå må jeg jo gå alene dit men det var kjempe kos med mat pakke og kaffe på kanne i sekken så jeg ble der i hele ettermiddag men som vanlig så glemte jeg og ta noen nye bilder. Får vel prøve å huske det når jeg skal ditt i løpet av helgen, for da skal jeg kose meg veldig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg