Nå har roen senket seg over byen, nå er festivalen og festen over blir stille i byen.

 

 

 

 

 

 

Søndag med regn og dritt været så avsluttet festivalen og de store festene, nå blir det en stille by igjen godt blir det også. Jeg subbet rundt i regnet i går og samlet tomflasker etter fest deltakere, er den eneste gangen det er lov og drikke alkohol i offentlige rom i byen, er under jazzen og da gjør folk det til gangs er jo bra det også for de som samler tomflasker og ja jeg tok bare de som lå i det offentlige rom ikke inne på konsert områdene for der hadde jeg ikke funnet noe uansett for folk som skulle på konsert fikk ikke ta med flasker eller bokser.

Fant en del flasker og bokser fra onsdag til og med i dag, har pantet til 1500 kroner disse dagene som er satt på tur kontoen ett spare mål jeg har satt meg.  Har en sekk her hjemme som skal pantes i morgen, så da blir det litt til på sparing på spare målet mitt som er to tin jeg vil oppleve.

 

 

Var en stund i går kveld at jeg følte at jeg gikk på vannet, det var så mye vann pytter som jeg gikk ut i uten å vite det var jo så mange at det var ikke lett å unngå å havne oppi halvparten av dem sånn ble det til at den følelsen av å gå på vannet.

 

 

 

Nå skal jeg slappe av litt før jeg skriver ferdig handlelisten er nesten ferdig er bare noen få ting og regne det hele sånn at det ikke går over budsjettet mitt, jeg veit det er noen nå som tenker du fant jo så mye flasker at om du går over budsjettet hva gjør vel det. De har ikke klart å lese mer enn starten og slutten av innlegget, eller så er det de som alltid vil finne feil i hvordan jeg disponerer min økonomi for det finnes noen av dem også.

 

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

2 kommentarer

    1. Du er flink til og komme deg ut i vær og vind og samtidig finne så mye tomgods som folk bare kaster fra seg. Det blir mye penger av det som du trenger til reisen du har som mål . Unner deg en tur og håper du finner mere føre den tid. Men nå må vi håpe på en sommer her og at regnet tar slutt. Begynner og bli lei det nå. Ønsker deg en fortsatt god søndag og klem til deg.

      1. Jeg må ut for å komme på andre tanker, for de tankene kan ta knekken på meg og litt regn er jo ikke farlig men er lei det nå. Nå under jazzfestivalen var det mye tomgods overalt så da va det mye penger i det, er jo mye ellers også så det blir mye til den turen jeg sparer til og treffe eldste mann i sommer.

        Ja nå vil jeg ha sommer igjen vært nok regn nå.

        Ønsker deg en kjempefin søndag videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg