Nå har mørket senket seg, og det har blitt ro i stua.

 

 

 

Nå har kvelden kommet og mørket har lagt en trolsk stemning, roen har senket seg og det er tid for fredagskos her i stua jeg skal steke meg en elgburger. Elsker vilt så jeg gleder meg helt vilt, kan ikke bare leve på grønnsaker må jo ha en kjøtt og en fiske dag i uka ellers så går det i grønn mat.

 

Har gjort en del i dag så nå er det godt og kunne sette seg på baken foran dataen og skrive et innlegg på bloggen til dere lesere skal få noe og lese, skulle ha skrevet flere i dag men jeg har hatt en travel dag med rydding og vasking av leilighet. Har vasket to maskiner med klesvask også, så man kan jo si at jeg har fått gjort litt i dag mellom turene til Elvis og at jeg har gått æren for ei venninne.

 

Jeg er glad det er helg nå for det ble stille hos naboen min som det høres ut som hun skal rive ned veggen inn til min leilighet hver gang hun kommer hjem fra jobb, takk gud for at hun reiste til sin mor og far for da blir det godt og fredelig her i huset. Ønsker dere alle en riktig god og innholdsrik fredagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg