Nå har jeg vært på tur igjen, er så rastløs om dagen.

 

 

 

Veit ikke hva som gjør det men jeg er så rastløs om dagen, klarer faktisk ikke å sitte stille mer en fem minutter av gangen. Så i dag så har det blitt mange turer i varmen, er det altfor lite å gjøre men det har jeg funnet ut av det er bare å gå en tur. Så jeg går opp til vannet som jeg bader i, så det går jo kjempebra med rastløshet å det har jeg ikke noe i mot.

 

Får håpe det blir bedre i morgen for dette orker jeg ikke en dag til, er så slitsomt å ikke finne roen hjemme lenger. Det kan jo være at hele Norge var mer eller mindre nedstengt i nesten ett år, å nå kan jeg bevege meg litt mer fritt og ikke bare være hjemme i ensomhet det fant jeg ut var grunnen i allefall.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ikke noe kjekt med rastløsheten. Men det ble nå tur ut. Jeg ble så overlykkelig når Italia vant i går! Var jo en jevn kamp. Prøvde å kommentere i fra pc men nei. Måtte bare ta nettbrettet denne gangen. Ville ønske deg en god natt og sov godt. Klem fra meg til deg.

      1. Nei ikke noe kjekt med rastløshet, ble veldig fine turer ble faktisk 4 turer i dag.

        Ja jeg ble kjempeglad av at Italia vant finalekampen i går kveld, ja det var nervepirrende kamp og hurra de vant.

        Ble det feil at du ikke fikk kommentert med pc.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg