Nå har jeg vært hjemme en stund.

 

 

 

Har vært litt torden  her men det var langt unna, da fikk jeg gått over hva jeg har og ikke har av mat. Det var noe skralle greier ja får vel si det sånn har tre knekkebrød å klare meg på til mandag, det er ett pr dag det får bare gå er jo en fin slankekur da er jo noen som mener jeg trenger den slankingen men det finnes vel grenser.

 

Har kost meg på samvær i dag, det er jo gode minner og de skal jeg spare godt på, har jo blitt noen av dem så de er jeg rik på.

 

Skal se litt på tv og håper vi ikke får mer torden og lyn nå er ikke gøy med det nå som det er så tørt, det slår ned og starter skogbranner vi slapp unna men det gjorde de ikke på Ringerike.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

20 kommentarer
    1. Gode minner kan man leve lenge på, og hjemme dem godt i hjertet å hente de fram av og til 🥰 Vi hadde litt torden i går, men det ble heller ikke noe av. Hadde håpet det skulle komme en ordentlig regnskur, men dessverre å vi nok vente lenger på den. Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

      1. Jeg har mange gode minner i mitt hjerte og ja det er viktig og ta dem fram litt oftere.

        En regnskur eller to hadde vært fint nå, den lar seg vente på men naturen trenger en rotblaute nå veldig snart.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er jo ingen mening i at du skal klare deg på 3 knekkebrød i 3 dager!Har du ingen annen mulighet til å skaffe deg litt mat?

      1. Har nok ingen mulighet til det, så ja jeg er bare nøtt til å klare meg med de tre knekkebrødene for her kommer det ikke inn en krone før på mandag uansett.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Men du må da bli helt tappet for energi?Og i verste fall undererært.Hadde jeg hatt Vipps så hadde du fått noen kroner selv om jeg har lite selv.

          1. Ja blir nok det orker ikke så mye i denne varmen uansett, underernært er det nok ikke noen fare for er jo mange som mener jeg har nok og gå på selv om det ikke er bra.

            Nei du trenger nok det du har av kroner selv.

    3. Så koselig at du oppdaterer igjen, Aud Marit. Har savnet din stemme lenge nå. Din bl8gh er den første jeg leser, så du er savnet, når det går flere dager!

    4. Hei Aud-Marit 🌺

      Jeg henger meg på det Trulte over her skriver – det er veldig koselig når det kommer oppdateringer fra deg 😍 Jeg er her inne og sjekker minst to ganger hver dag, og blir veldig glad når jeg ser at du har skrevet noe nytt 👏

      Det er trist å se hvordan naturen lider av vannmangel, og det er skremmende med alle skogbrannene. Håper det snart kommer jevnt med regn i 3-4 dager før skadene blir altfor store ☔

      Ønsker deg en fin helg, om ikke annet så er disse lange, svale sommerkveldene helt nydelige 🌺

      Klem fra meg 🥰

      1. Takk det er godt å vite at noen savner meg hvis det går for lang tid før jeg skriver noe nytt. Ja naturen lider veldig med denne tørken, regn noen dager hadde gjort seg nå for naturens del om ikke annet.

        Det er jo bare meldt fint i helgen om ikke annet.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det går nok bra det skal du se, helgen blir varm nok den.

        Finner nok noen flasker til så går det bra.

        Ønsker deg en kjempefin helg og ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Er nok mye fisk i vannene rundt her men må få anskaffet meg fiskekort først.

        Ønsker deg og dine en kjempefin ettermiddag og kveld i Bergen.

        Klem fra meg til deg og dine.

    5. Så fint du har kost deg på samvær – gode minner 😊
      Lurer på hvorfor du ikke henter gratis matposer til utlevering? Du har absolutt behovet. Ingen i dette landet skal klare seg på ett knekkebrød per dag – det finnes flere utleveringer, og er ikke noe å skamme seg over. Håper du får en fin dag 😊

      1. Ja jeg koste meg virkelig med samværet.

        Jeg pleier å få men nå har de ikke utlevering før etter skolestart til høsten.

        Det blir nok en fin dag værmessig.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    6. De gode stundene tar man vare på. Håper du har kontantkort i mobilen din. Sendt deg en meld. Sola er kommet hit og skal snart på vogna å vaske litt. Slappe av å nyte sol mens vi har den. Neste helg er det St.Hans da blir det treff. Bare visst været er bra.
      Er fint at du skriver litt på bloggen din. Klem til deg fra meg.

      1. Ja man må spare på de gode stundene jeg har. Jeg hadde noen få kroner på kontantkortet på mobilen, så jeg svarte deg på meldingen du sendte. Godt at dere har fått sol og fint vær sånn at dere får gjort vogna klar til sommeren. Å ja til neste helg er det st. Hans igjen får håpe det blir fint vær til helgen hos dere da.

        Jeg skal prøve å bli litt bedre til å blogge igjen.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    7. Hørtes jo ikke kjekt ut,men du har vel noe?havregryn,pasta,mel,noe du kan lage?kjekt du hadde et fint samvær med guttene,fin helg til deg,klem

      1. Nei der er ikke noen verdens ting i mine skuffer og skap, men skal ut å handle litt etterpå.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg