Nå har jeg trekt ut rekkefølge på de som meldte seg på ukens blogg.

 

 

 

Det er mange fine blogger der ute og fire av dem meldte seg på ukensblogg konkurransen som jeg hadde på min blogg denne uken.

 

 

Nr: 1

 

Er to stykker som driver en blogg sammen, deres blogg så får vi være med i deres hverdag, mote, tanker, mat og reiser. Det er faktisk en blogg jeg ikke viste om før de meldte seg på denne ukensblogg, da måtte jeg innom og titte på bloggen og siden har jeg vært innom minst en gang om dagen. Det er en kjempe koselig blogg som hun Karina og han Daniel driver jeg er ikke så inn i det med mote. Jeg syntes den var utrolig inspirerende, de skriver på en fin måte og har mange fine bilder på bloggen.

 

Jeg anbefaler dere å gå inn på linken nedenfor og titter på deres blogg. http://nouw.com/dks 

 

 

Nr: 2

 

Er en blogg jeg leser hver dag hun har en morsom vinkling av siste innlegg av den personen bloggen som ligger på første plass på topplista, hun skriver også om hverdagen sin også. Hun er også en kjempe god leser som kommer med gode og varme kommentarer, hun bor i hønefoss med sin mann og sine to hunder hvis jeg ikke husker feil så er det to hunder hun har.

 

Hun vinkler sine innlegg som omhandler det eneren på topplista på en humoristisk måte, hun skriver godt og har mange fine bilder. Ta dere en tur innom hennes blogg på linken som kommer nå.  http://kjerringtanker.blogg.no

 

 

Nr: 3

 

Han er en kokk fra Alta og skriver om hverdagen sin, som han sier selv er at bloggen handler om dagen mellom måltidene. På hans blogg får du være med på både de gode og vonde dagene, han har to spisesteder som har sitt å slite med i disse corona tider. Han skriver veldig godt og humoristisk og jeg har både ledd og grått til hans blogg.

 

Ta en titt innom bloggen ved å trykke på linken her. http://kokkejaevel.blogg.no

 

Nr: 3

 

Lillian skriver om sin hverdag.

 

Hun skriver veldig levende og gode innlegg med mange fine å levende bilder, går man inn på hennes blogg så kan man si at ett bilde sier mer enn tusen ord. Ved å lese hennes blogg og titte på bildene så skulle man tru at en er med på hennes turer ute i skog og mark.

 

Ta en titt innom bloggen hennes her. http://sognafaret.blogspot.com

 

 

Det er utrolig koselig om dere stikker innom disse bloggene, jeg takker dere alle sammen på forhånd.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Tusen takk for hyggelig omtale! Ja, det er to hunder jeg har. Sognefaret er jeg innom og leser med jevne mellomrom. hun holder til ikke så veldig langt herfra. Kokken leser jeg jo daglig, de to du nevnte først var nye for meg, men nå skal jeg gå inn og titte.

      1. Sognefaret har jeg ikke vært innom på lenge, men de to første hadde jeg heller ikke vært innom før de meldte seg på.

        Det var da bare koselig, da husket jeg riktig da det var bra.

    2. Takk for hyggelig omtale, prøver nå å ha litt variasjon i det jeg skriver om. Jeg hadde vært innom alle de tre andre litt mindre regelmessig, men innimellom tar jeg en runde på de som legger inn kommentarer hos andre. LIker best slike hverdagsblogger som byr på seg selv og livets opp og nedturer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg