Nå har jeg satt vekk juletreet, fire nisser står igjen i hylla.

 

 

 

 

Ja så er julen over for min del og det er ett år til neste gang, nå er det vanlig hverdag i morgen så til helgen er det nyttårsaften det blir enkel feiring skal se meg i speilet å ønske meg selv ett riktig godt nyttår så enkel blir den.

 

Glad at det er en uke i dag til det er en helt vanlig uke igjen, og så er det lenge til neste helligdager som påske men det går helt greit.

 

To helligdager som jeg har brukt til turer og så har jeg lest to bøker, på mine turer har jeg funnet noen flasker de står til tining.

 

Skal pante dem i morgen og spare opp til noe ekstra på nyttårsaften, skal i allefall ikke gå ut å se på fyrverkeriet i år  jeg skal ikke bruke penger på fyrverkeri det er dyrt og bare ett minutt så er det ferdig.

 

Fyrverkeri er bare tull og så skremmer det livet av både husdyr og ville dyr, skulle vært forbud mot at private kunne ha den slags bare felles fyrverkeri eller ingenting.

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Litt godt at verden åpner igjen i dag. Skjønner godt at det ikke frister å gå ut å se på nyttårsrakettene i år. Vi vil jo ikke ha en reprise av det som skjedde i fjor. Jeg vil tro du kan få med deg både smell og rakett-lys ganske godt fra stuevinduet også.
      Her blir det og stille og rolig nyttårsfeiring. Vi har jo to hunder. Charlie Chihuahua gjør ikke mye av fyrverkeri. Kidd aner vi ikke. Den forrige eieren sa at han ikke reagerte på fyrverkeri, men svært lite av det han fortalte har stemt så langt så vi regner med at han kommer til å reagere. så her blir det å en rolig stemning og ha fokus på å trygge hundene.
      Ha en fin dag.

      1. Ja det er kjempegodt at verden åpnet igjen i dag, var litt mer folk å se i gatene. Og hvorfor se at folk brenner opp flere tusen kroner på ett kvarter, og så er det all den oppskytingen utenom ja fra i kveld og langt inn i januar. Nei en sånn runde til orker jeg ikke, armen er jo ikke brukbar enda så det må unngås. Mange hunder, katter, hester og de ville dyrene i skog og mark som er redde fra klokken 18.00 til 01.00 på nyttårsaften, jeg syntes disse fyrverkeri tingene er noe tull og tøys.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg