Nå har jeg lastet ned smittestopp appen.

 

 

 

 

 

Ja så har jeg også gjort det, jeg har nå lastet ned smittestopp appen fra FHI syntes det var lurt å gjøre det. Så nå kan jeg kanskje være noe sikre meg å få vite om min mobil er i nærheten av en annen mobil med smittestopp appen og er registrert smittet, å da kan jeg gå å få testet meg hvis det er en teststasjon her i byen som man kan komme også vi som ikke kjører bil. Det har ikke vært mulig enda, lurer på hvordan vi skal få testet seg, så kan jo være mange som går rundt som store smittebomber hvis vi/ jeg får testet oss.

 

Så der må denne kommunen være mer på vakt, få laget i stand ett sted vi kan få testet oss.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Så den grei ut den appen? Har ikke lastet ned enda jeg! Håper det blir ordning med test-stasjoner for dere da! God klem til deg og etterhvert natta her! <3

      1. Den appen ser enkel å grei ut, så det er i grunn veldig lurt. Jeg skal ringe dem igjen i morgen å høre om det har blitt en ordning for alle uten bil.

        Klem fra meg til deg å en riktig god natt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg