Nå har jeg kost meg litt.

 

 

 

 

Ja jeg har kost meg med litt frukt og grønt, behøver ikke være søtsaker selv om jeg elsker smågodt og sjokolade så skar jeg opp litt agurk og gulerøtter i staver og noen søte tomater og hadde de på ett fat. Det er godt og sunnere enn søtsaker, jeg trenger ikke så mye for å ha litt helge godt skal ikke mye til for å glede meg for å si det sånn.

 

 

Men når jeg spiste litt sånt så ble jeg sulten, da merket jeg godt at jeg ikke hadde spist siden frokost så nå må jeg få i meg litt mat to tomater en gulerot og tre staver fra en agurk var litt lite. Så nå skal jeg ta meg en brødskive eller to med kaviar på, det får være nok mat for i dag.

 

 

Skal se litt mer på tv så er det bare å finne senga/sofaen og legge meg godt til rette, er veldig trøtt og sliten i kveld har jo vært mye ute i dag selv med litt regn av og på.

 

 

Lag dere en fin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg