Nå har jeg gjort meg klar for en tur ut.

 

 

 

Ja nå har jeg gjort meg klar for å gå meg en tur, skal gjøre som jeg pleier se etter noen tomflasker er ikke så mye å finne men en pr tur er jo bedre enn ingenting sier jeg da. Må jo få tint dem opp når jeg kommer hjem, sånn at jeg får lagt dem i poser.

 

Det er fint nå når solen skinner og det er litt snø, brr det er noe kaldt syntes jeg da når det er -8 grader men det er en fin vinterdag for en tur ut man får jo luftet tankene de få som er nå om dagen. Jaja de fryser jo nesten fast i hodet når man går ut, da pleier jeg og si det er mitt liv og jeg bestemmer hva jeg skal bruke det til sånn er det med den saken.

 

Jeg skal ikke snakke mer om ting som rører seg i økonomien for det liker ikke folk, så dere skal aldri høre at jeg har det dårlig på den fronten det er min sak og ikke alle andres.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Alltid fint med en tur ut! Bare å kle seg etter været. Ut på tur aldri sur 🙂 Ha en fin kveld 🙂

      1. Ja og jeg elsker å være ute så jeg kler meg godt, i alle fall så har jeg på meg det varmeste jeg har av klær. Det ordtaket bruker jeg mye ut på tur aldri sur.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg