Nå har jeg gjort klar for morgen dagens første gjøremål.

 

 

 

Det første jeg skal gjøre i morgen tidlig på morgenkvisten er å komme meg av gårde på Kiwi å få handlet inn mat for uken som kommer, da er det godt å komme seg ut døra tidlig sånn at det ikke er så mye folk i butikken. For da får en bedre tid og ikke blir stresset, for blir jeg stressa så kjøper en så mye en ikke skal ha. En ting til gå aldri sulten ut for å handle mat for da også blir det med mye som ikke står på lista, ja jeg har nå skrevet handlelisten min og der er det sånn passe mye så da er det bare å ta med seg trilleveska så du slipper å bære det.

 

Det er det jeg har gjort i dag planlagt handleturen. Nei nå tuller jeg jeg har da laget meg middag i dag også, å jeg har ligget på sofaen å sett på en del sport men også en del andre programmer.

 

Nei nå får jeg avslutte å se på farmen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Har klikket på produktene så håper jeg det ordner seg og at du får en slant inn på konto. Du har sikkert handlet også tenker jeg. Skal ikke på butikk i dag og siden mannen skal til byen i morgen handler han siden bilen skulle på kontroll. Jeg skal være hjemme siden jeg hater å vente på verksted.
      Må nok ut å måke snø i fra terrassen og så blir det frisk luft og trim. Så farmen i går, og 71 grader nord. Per Heimly er ute. Han sinket jo de andre så nå blir det full trøkk tenker jeg. Ha en fin uke. Klem til deg fra meg.

      1. Tusen takk for klikkene, det ordner seg det er de som har problemer med dataene inne på blogg.no. Ja jeg fikk handlet inn litt.

        Greit å la mannen handle når han først er i byen med bilen, forstår at du vil holde deg hjemme er kjedelig dette med å vente til ting blir ferdig.

        Mye trim i å måke snø, jeg har vært ute på langtur og sovna på sofaen etterpå derfor jeg er så sen.

        Så at han røyk ut av 71 grader nord, ja han sinket laget veldig.

        Ønsker deg en fin uke.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg