Nå har jeg fått rota meg til å skrive ett innlegg i dag også.

 

 

 

Det har vært en kald å ufyselig vind her i dag, det har haglet og vært litt sol men den vinden ødela kosen i dag. Har da vært på en tur i dag også, var oppe hos venninnen min og vi skravlet om løst og fast over en kopp kaffe. Så var jeg oppe og handlet for henne å litt for meg selv, de hadde ti kroners marked der oppe på nærbutikken i dag ti kroner for toalettpapir  så jeg kjøpte 4 pakker med 6 ruller til meg selv også. Da slipper jeg og tenke på det en stund, det er jo godt det også da har jeg en lang stund.

 

Og ellers så har jeg ikke gjort så veldig mye jeg har retten og sletten vært lat, men det er greit det en gang i blant er jo ikke ofte jeg er det så en dag er vel det greit også.

 

I morgen skal jeg på kafe med ei dame jeg gleder meg utrolig for da får en sett litt andre folk, nå har det vært en måned som kafeene har vært stengt ned her i byen kjedelig når det er det eneste stedet jeg går inn utenom hos venninnen min eller i butikken. Så det skal bli helt topp det med å se litt andre folk enn bare bilder av barna og de menneskene som ikke er blant oss lenger, bildene av barna er topp og se på å mimre tilbake til den tiden de var hos meg før bv tok over omsorgen. Skal ikke skrive så mye om det, har nå hatt samvær med dem nå en og en så på to uker nå så har jeg hatt to samvær, har det fire timer fire ganger i året hadde ønsket meg flere så får en se hva som skjer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Synes det er så trist og lese at du får så liten tid til å være sammen med ungene dine.
      Håper det ordner seg til det beste for dere.
      Her kommer en natta klem fra meg.

      1. Har vært slik i snart ti år at jeg har hatt så lite samvær med dem, skal spørre om jeg kan få litt flere men det er jo ikke sikkert går.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kjekt når du får møte guttene dine og ha samvær, men er det bare jeg som synes det er få ganger i året du får møte dem. Flott at møtene er trivelig når dere først møtes. God tur på kafe og kos deg med kaffe og skravling. Var på kjøpesenter på mandag, og på Egon etterpå. Godt å se andre mennesker selv om man ikke kjenner de. I går regnet det og i dag skinner sola. Kos deg masse i dag. Klem til deg fra meg.

      1. Vi koste oss virkelig begge to, ja men barnevernet har jo bestemt at slik skal det være så da ble det sånn der hadde ikke jeg mye jeg skulle ha sakt. Det er alltid koselig når vi har samvær og det er godt at det er det.

        Jeg skal virkelig kose meg i dag også, sitte på en kafe og drikke kaffe og skravle, er godt å se andre mennesker om man kjenner dem eller ikke i denne tiden som man helst ikke skal møte noen.

        Har fint vær men det blåser litt surt i dag også.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg