Nå har helgeroen senket seg her i stua.

 

 

 

Vi har tatt livet med ro i hele dag men det har ikke vært enkelt for Elvis og roe seg ned, for med høy musikk og oppussings bråk fra leiligheten under så har det ikke vært enkelt og være en liten og små redd liten hund. Nå når de har reist de som pusser opp og stilheten har senket seg så fikk han også til å roe seg, han veit å slappe av denne lille karen og det er noe han trenger når han er over fjorten år gammel hund.

 

Bråk på dagtid må man bare tåle men man må jo velge mellom musikk og snekkring og hammring mener jeg da for hver gang de bruker en maskin så blir musikken skrudd opp så han kan høre, det er jo ikke musikk heller det er bare bass og dunk dunk musikk.

 

Nå har det roet seg helt ned og jeg har satt inn min hjemmelagde vegetar pizza i ovnen, skal bli litt godt med litt mat har laget posjonspizza så det blir nok til bare meg og han Elvis han elsker også denne pizzaen det gjør jeg også.

 

Så nå skal jeg bare kose meg med pizza og se på tv, jeg ser litt for mye på tv om dagen er bedre det enn og bruke penger for å gå på kino jeg syntes det er bortkasta penger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg