Nå har det blitt på tide å finne senga snart.

 

 

 

Ja så er det blitt sen kveld og tankene har vært både her og der i kveld, sett på noen bilder av mine to god gutter og grått en liten skvett. Og følt meg liten og dum men jeg veit jo det at jeg ikke er dum, men slike tanker kommer opp veldig ofte men dem er det bare jeg som må jobbe meg igjennom dette å se om jeg kommer ut igjen av den mørke tunnelen. Føler at jeg ikke duger til noen verdens ting enda jeg veit at jeg er verdt noe for noen selv om det ikke føles slik, det er også noe jeg må jobbe med men det er ikke så enkelt å jobbe med alene.

 

Sliter veldig med denne angsten og depresjonen det er også noe jeg må komme meg igjennom alene, sånn er livet hardt når du ikke har noen eller noe som kan hjelpe meg det er den psykiske smerten som jeg har sittet med i dag og kveld. Og så kommer den fysiske smerten i tillegg til det så er det ikke til å holde ut, det er ikke noe annet å gjøre enn å bite tennene sammen og holde ut en lang stund til.

 

 

Nei nå får jeg slutte å klage og snart bare finne senga og håpe på at jeg får litt tid på øyet, ja jeg håper på å få noen timer med søvn i allefall. Skal tidlig opp igjen for i morgen tidlig er det to øvelser i OL som jeg vil ha med meg og det er langrenn og skiskyting, begge delene går på tv Norge så da får jeg sett det også.

 

Ønsker dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen til deg. Nå blir det en del sport å se fremover for alle som følger med det. Tror neppe jeg kan kalle meg sportsidiot. Tenkte å kreke meg til å få satt på en vaskemaskin og finne noen lette oppgaver jeg kan gjøre uten at denne ryggen protesterer. Ikke enkelt men det går seg til.
      Håper du får treffe guttene dine snart, og at de mørke tankene kryper bort. Husk at du er verdt noe for noen. Mange som liker deg men vi bor bare et helt annet sted og da får vi bare være dine faste lesere. Lag deg en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. God kveld til deg. Ja det er en del sport nå om dagen og det er kjempegodt syntes jeg da, og jeg er en selvskreven sportsidiot. Håper ting gikk bra i dag, ryggproblemer er ikke noe godt det kan jeg skrive under på.

        I dag så er det 20 dager til jeg skal ha samvær med min eldste sønn, minste mann skal jeg ha samvær med i mars de to samværene gleder jeg meg sykt til. Ja jeg er verdt noe for noen og jeg setter virkelig pris på dere mine faste lesere, dere er med meg uansett hvordan jeg har det og det er godt.

        Dagen har vært bra den men ikke noe mer enn det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg