Nå håper jeg det blir svalere inne.

 

 

 

Hatt en kjempefin dag med mye sol og varme som er godt om sommeren, har bare en ting å si det finnes grenser for hvor varmt det skal være også da.

 

Nå håper jeg bare at det blir litt svalere i leiligheten min sånn at jeg får sove litt før enn i natt som var for da sovnet jeg ikke før klokken var 05.00, det orker jeg ikke en natt til men hva pokker får jeg gjort med det. Jeg vil si ingenting for nå er det 28 grader inne så det ser dårlig ut da, så jeg får bare vente og se om det går ned litt til sånn at det er levelige temperaturer inne.

 

Skal ikke legge meg enda så da får jeg bare vente i spenning, og da se om jeg får noen timer på øye i natt også.

 

Nei med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt, så snakkes vi her på bloggen i morgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg