Nå gleder jeg meg til å finne senga.

 

 

 

Nå er jeg dritt lei dagen og meg selv, så da er det bare å finne senga og koble ut. Har ikke gjort så mye men jeg er helt utkjørt og trøtt, så da er det vel bare å krype til sengs tenker dere men det er ikke enkelt for her i huset er det så utrolig bråkete.

 

Håper bare det blir stille før om en time, men det er ikke brått sikkert men jeg skal i allefall legge meg nå klokken 00.11. Så får en se om det blir stille til da, men det skjer ikke det fikk jeg jo prøve forrige helg.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så trist å høre at dagen ikke har vært så god Aud Marit , håper du får en bedre dag i morgen og at natten blir fredelig og god💖Stor klem til deg💜

      1. Jeg håper på en bedre dag i morgen, ja nå så høres det ut til at en kan krype til sengs for nå er det stille.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Kjempe klem til deg fra meg.

      1. Det ble en god men sen natt på meg, har akkurat stått opp nå så det ble jo en god natts søvn.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem til deg fra meg.

    2. Håper det ble stille i huset og at du fikk sove i natt. Er jo trasig når andre beboere skal bråke. Jeg sovnet fort i går var helt tappet for energi etter bytur. Nå her det lørdag og det blir en stille dag. Klem til deg fra meg.

      1. Dem roet seg til slutt klokken var 01.00 så var det stille, sovnet rundt klokken 03.00 men da er det jo bare å ta litt av morgenen til å sove på. Ja nå er det lørdag og det ser ut til å bli ett nydelig vær så det blir nok noen turer i dag også.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg