Nå gjør jeg meg klar for manuell terapi timen min i dag.

 

 

 

Jeg gruer meg som vanlig til denne timen for jeg føler at jeg står på stedet hvil, smertene er blitt vesentlig bedre men de er til stede. Nei nå får jeg slutte og klage over den hersjens armen, er ikke enkelt for den har jo vært en pest og en plage over en tid nå  så det er jo en del av mitt liv nå på godt og vondt mest vondt da.

 

Får bare håpe at han jeg skal til er i bedre lune i dag, litt mer forståelsesfull og ikke bare du må du skal å skremmende, greit han kan jo faget men han veit ikke hvordan jeg har det og da jeg sier hvordan jeg har det.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg