Nå gjør jeg klar for tur, er ikke så mye annet og gjøre.

 

 

 

Er ikke så varmt i dag så da går det an og gå en lengre tur, selv om smertene river og sliter i kroppen. Det er jammen godt det er lørdag og ikke noen som trenger meg tror jeg da, får se en time til før jeg tar på meg fillene og trasker ut døra her. Må holde meg i bevegelse ellers så stivner jo kroppen helt til, ja den former seg snart til stolen her å det er ikke noe særlig godt men sånn er livet.

 

Er ikke mye å gjøre med det ikke en gang å fjerne litt av vondtene men det får jeg bare tåle, er jo blitt mer eller mindre vandt til det nå er noe som hjelper men det får jeg ikke for det er for dyrt for stakkas lille Norge.

 

På mandag er det valg dere jeg har stemt for over en måned siden, men til dere som ikke har stemt bruk stemmeretten deres på mandag. Jeg håper så inderlig på at det blir ett skifte i regjeringen nå, ja for å være helt ærlig så tror jeg Norge trenger det nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg