Nå går vi bønnhørlig mot vinter om vi vil eller ikke.

Reklame | Cellbes.

 

 

 

Dette bildet ble tatt for 1 og en halv uke siden.

 

Ja nå ligger vinteren for døren om man vill eller ikke, der har man faktisk ikke stemmerett når det gjelder årstidene. Vinteren kommer uansett, da er det lurt å ha varme og gode klær så blir ikke vinteren så veldig har å gå i møte.

 

Så jeg la ved en klikk, klikk med gode og varme jakker og 2 andre ting som sko og bukse som man kan ha på seg, ta en titt innom dem og se da vel.

 

Det er sikkert noen som har gått lei disse klikk, klikkene mine, men dere får bare leve litt med dem en liten stund til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Duffy//Cellbes//Cellbes Equestrian//Happy Holly//Cellbes//Cellbes

2 kommentarer
      1. Da er jeg motsatt jeg elsker vinteren for da er leddsmertene nesten borte, så jeg gleder meg noe så utrolig til vinteren.

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg