Nå går en ny dag snart over til natt, og det er helg så hva gjør vel det.

 

 

 

Dagen i dag har gått mer eller mindre i ett er jo greit med slike dager også, vært mye ute har til og med badet i lågen det var deilig er en liten strand der som jeg har alene hele sommeren. Er kanskje dumt å skrive om det men det går vel bra er ikke så mange fra Kongsberg som leser bloggen min noen er det da har jeg sett men ikke mange.

 

Har også vært på fisking fikk to middels store ørreter som jeg har sløyet og lagt i fryseren så jeg har utover, var også hos frisøren og fikk ordnet litt med håret det er deilig det også.

 

Var oppe hos venninnen min en tur også for hun trengte noen småting i butikken, og så satt vi og drakk en kopp kaffe eller to og skravlet om alt og ingenting. Det er godt å ha ei å prate med i løpet av dagen, så blir jeg ikke fullstendig ensom for det er ikke mye moro å det kan jeg skrive under på.

 

Å i kveld så har jeg trent ute i skogen drev litt bakke løp i barneløpa i skisenteret her i byen, noe sliten etter den løpeturen men det er så deilig å kjenne at jeg blir så sliten for da kan det jo hende jeg får sove selv om det er en del bråk i området ikke i vårt borrettslag men andre steder. Og i morgen er det jo lørdag å da blir det sikkert en tur ned til byen for å titte litt, det er lenge siden jeg gikk en tur i byen bare for å vindus handling ikke for å kjøpe noe bare titte. Og bare sitte på en benk å titte på folk hvis det ikke regner da, er bare moro å se folk stresse rundt bare for å komme seg inn på sentret som det er så utrolig varmt på varme dager.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det har vært en kjempefin dag, deilig å komme godt i gang med treningen igjen også må faktisk ned i vekt. Håper dere har hatt en fin dag både store og den lille gutten deres.

        Ønsker deg og dine en riktig god helg.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg