Nå får en si takk for i dag, å legge seg til lading.

 

 

 

Nå får vi kalle denne dagen for en dag og så får jeg finne senga, selv om noen syntes disse siste innleggene for dagen litt kjedelig men det tilhører jo hverdagen at en må sove litt for å kunne fungere neste dag slik er det vel for alle.

 

Så da tar jeg det med i dag også så får de som syntes det er kjedelig så får du vel finne noe annet du kanskje liker å lese her inne hos meg.Nei nå får jeg kneble den stive å veldig ømme beinhaugen eller skal jeg si det som det er smertebefengte beinhaugen min, ta en titt på baksiden av øyenlokkene og se om man kan få noen få timer på øyet skal ikke være storforlangende kan vel si at jeg ønsker meg en hel natt med søvn for det er lenge siden sist. Derfor vil jeg ikke være for storforlangende utfra min mening.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt og sov godt, det skal iallefall jeg prøve på.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Håper du fikk sove i natt? Har selv mye vondter i kroppen og blir fort utmattet. Viktig at du får lade batteriene og få en rolig natt. Ikke alle ganger man får det, men det hjelper med en liten hvil midt på dagen. Ønsker deg en fin dag, og god bedring.

      1. Jeg har fått en hel natt med søvn, og smertene er litt bedre i dag så nå ser det ut til å bli en fin dag foreløpig. Ja det hjelper med en liten vil midt på dagen.

        Takk ønsker deg også en riktig god og kjempe fin dag.

      1. Det kjennes slik ut foreløpig at dette kan bli en fin dag, så får en summere opp i kveld hvordan den egentlig har vært.

        God morgen til deg også.

        Ønsker deg en kjempe fin fredag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg