Nå får en lade batteriene, for å våkne klar for å gripe en ny dag.

 

 

 

Nå så er det blitt kveld sen kveld å det er på tide å legge seg selv på lading, jeg er så utrolig trøtt og sliten etter en dag med lang tur ute i utrolig frisk og kald luft. Da er det deilig å kjenne at en er godt sliten ikke sliten av livet, ingen må tro at det er slik nå jeg er godt sliten.

 

Jeg skal starte dagen tidlig i morgen for da skal jeg på denne ukens ukehandel, skal bli deilig å få i hus helt vanlige dagligvarer ja til og med fisk og frukt å grønt for det har vært mye feit mat i jule og nyttårs helgen. Nå skal det bli en helt annen kost her i huset men budsjettet skal holdes, ikke en krone over for da ryker resten av budsjettet ja spare budsjettet å det skal det ikke for jeg har planer fram over som kommer etter hvert på bloggen.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg