Nå får det være nok, slutt og snø eller så snør vi inne snart.

 

 

 

Nå har det snødd i ett siden klokken 12.00 på torsdag og det har jo nesten ikke vært opphold siden den dagen til i dag, skal vist gi seg utover dagen i morgen mandag da får vi håpe at vi har fått nok snø for denne vinteren. Får da håpe vi får en litt kald periode så vi slipper hålke føre, det hadde vært godt men med det rare været i Norge etter snø så blir det mildt og regn og det blir hålke og glatt.

 

Men det er ingen vits å klage for det er vår egen skyld at det har blitt sånn, ja det er vår egen forurensning som har ødelagt klimaet så det er jo menneske skap at vi får for varme sommere og snørike vintere som blir til varme vintere også.

 

Skriver en om slike ting som jeg gjør nå så får jeg vel noen mot meg, men det driter jeg i for tåler ikke folk og høre sannheten så får de la være da.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Jeg har skuffet snø som en helt i dag, så nå kan jeg knapt røre meg. Tør ikke tenke på hvordan kroppen er i morgen.
      Det holder nå, synes jeg.

      1. Ja nå er nok nok for meg også, ja det må jo måkes også det er noe jeg faktisk slipper. Hadde jeg måttet måke snø så hadde jeg blitt sengeliggende de neste dagene, støl blir du nok får håpe det kommer til å gå bra med deg.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg