Nå får det være nok jeg veit jo ikke hva som er i veien med meg.

 

 

 

 

Jeg venter på svar på prøvene mine og i dag fant jeg enda en kul under armen så nå har jeg to en under hver arm og en bak kneet mitt, nå begynner jeg og bli redd for at det er noe som er verre enn verst får bare håpe på det beste.

 

Det er faktisk ikke så enkelt og tenke positivt når man må vente på svar, tenker man at det kan være det og det og får en annen beskjed får man positive beskjeder så blir det en gledelig overraskelse jeg håper på det siste.

 

Nå skal jeg slutte og klage på mine bekymringer, for det finnes andre som har det verre enn meg så nå skal jeg avslutte dette innlegget med og si godkveld til dere alle.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg